lauantai 3. syyskuuta 2016

Pokemon

It's been a while since the last time I've posted anything. Last spring I was studying so much that I hadn't time to do anything else. In the summer there was so many other things to do. Now I finally have time to do my craft. :)

Eipä oo tullut pitkään aikaan päivitettyä blogia. Viime kevät meni tiiviisti opiskelun merkeissä, eikä ollu juurikaan aikaa käsitöille. Kesälläkin oli kaikkea muuta tekemistä. Nyt on vihdoin aikaa käsitöille :)


Pokeball -gloves

Pokepallo-käsineet


This fall I got excited about the PokemonGo game. When it started to be chilly outside of course I had to make the kind of gloves that I could still play. :D

PokemonGO -pelin innoittamana piti tehdä Pokepallo-käsineet, jotta tarkenee pelata myös ilmojen viiletessä.



It's nice to catch pokemons by wearing these.

Nämä kädessä kelpaa pokemoneja metsästää. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti