lauantai 6. helmikuuta 2016

Minions!


Minion-lapaset

 

Ideahan ei ole minun oma.. :D Tykkään minioneista ja näin netissä kuvia muiden tekemistä hienoista minion-lapasista. Pakkohan minun oli kutoa semmoiset myös itse. Nämä tulivat tavallaan tilaustyönä tuttavan 8-vuotiaalle minion-fani pojalle.





Peukalon halusin sivuun kädeksi, joten päätin kokeilla intialaista peukaloa. Myös nämä lapaset tein onteloneuleena. Silmät olen virkannut ja suut olen tehnyt jälkikäteen silmukoita jäljitellen. Lankana on seiskaveikka.


Lapaset valmistuivat tänä aamuna ja ne on toimitettu uudelle omistajalleen. Poika laittoi lapaset samantien käteen ja halasi minua pitkään. Tuli itsellekin hyvä mieli, kun toinen oli niin onnellinen kutomistani lapasista. Sitten minulle esiteltiin kaikkea minioneihin liittyvää. :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti